Så sjukt less på de här nu alltså, vill fl...

Så sjukt less på de här nu alltså, vill flytta nu nu nu nu ! Varför kan man aldrig få vara glad? Jag försöker å försöker men jag gör ju bara fel inget duger för er längre ! Vad är problemet ? Jag kan inte göra mer än vad jag redan gör , jag har oxå ett liv , kan inte jämt passa upp på er bara för ni är lata och skiter i allt ! Nej nu är de jag som börjar söka jobb i morgon så ja slipper den här jävla skiten pallar inte hur mkt som helst blir bara så less ! Idioter ! Tur jag har min Adam och mina underbart fina vänner <3 Utan er hade ja fan givit upp för längesen ! All min kärlek till er ! <3


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0