Kärlek vid första ögonkastet !



Lite bättre !
Lite snyggare !
Lite smartare !

<3 <3 <3



Du gör så att allt blir så mkt enklare, Känner mig stolt över att ha dig som min pojkvän !
Helt plötsligt känner ja lyckorus i hela kroppen,
Du får mig att vilja gå upp på morgonen ( bara ibland )
Är galet kär i dig !



Idag;
Vaknade föör sent men gud så skönt de var att sova ut i min egensäng !
Gick upp började städa rummet, dammsög torkade golv på hela övervåningen plus lite nere, diskade
Hoppade in i duschen (Galet skönt) Sen var kl helt plötsligt 16 och då var de dax att börja röra sig mot bussen
In till stan eller rättare sagt gamlis där hämtade Jennie mig vi åte till Årsta hämta Robin ..
Åkte till Max och käkade sen vidare till Ikea, sen in på Citygross .. Till årsta igen släppte av Robin
Hem till Idahoe kolla lite på tv fixade lite med hennes kläder sen vart de körkortsprov för mig på datorn till slut blev alla inne i de så de vart till att öva frågot i över en timma sen rullade vi hemmåt vid 21 tiden
Och nu har ja precis käkat lite ligger i sängen kollar på Johanfalk :P
Ska snart försöka sussa för imorgon är de skolan som gäller hela dagen låång !


Saknar min Adam ! <3





Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0