Är inte ute efter eran kommentar .. Men de här är min ! :D




Ligger och tänker på en herrans massa som ja alltid gjorde förr när ja försökte sova ..
Men då var allt så negativt helatiden men nu,
När jag träffat DIG känns allt så mkt enklare.
Allt som hände i somras de gör knappt ont längre
pga att alla mina kännslor går åt till dig och de är så sjukt bra !
allt allt allt, Jag vill leva med dig, Vill inte vara utan dig !

Du är den sista pusselbiten jag väntat på i 20år ..
Du tog mig med storm,
När jag såg dit första gången kunde ja aldrig tänka mig att du skulle vilja ha mig,
Du är ju liksom för snygg för mig
Allt de här är för bra för att vara sant, Varje gång ja vaknar tänker ja en extra gång och kolla om ja drömt allt
Men de är inte så .. Allt är ren sanning ! Och de gör mig så sjukt glad, Lycklig, Allt !
Jag går in nu med hela mitt hjärta och lämnar de till dig !
Jag är kär !

ja jag erkänner för mig själv nu och alla andra jag är kär försörsta gången på så sjukt länge
känner mig som 14 igen, Allt bara spritter i kroppen, Vill bara ha mer mer mer ..
Jag får aldrig nog av dig, kan ligga och titta på dig hur länge som helst och att tröttna.
Folk jag tyckte såg bra ut förr är sjukt fula för den ända ja ser i mitt huve är DIG,
Du är min vackra prins !

Hela min kropp skriker efter dig.
Du och jag <3

Adam Slangen Nilsson

Du är en svärmorsdröm ! :D








Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0