Spana in ! ^^,


Sitter i skolan nu har en lektion kvar sen slutar jag ..
Mkt skönt ska hem sen och måla en jävla massa med de ska bli roligt de med,
gillar att måla så de är inte så jobbigt:)
Imorgon är de då fredag IGEN sköönt blir en slapp helg ska bli mkt skönt de med kan jag lova
Kan behöva vila upp lite och Ladda inte för GBG next week Torsdags som sagt sticker vi !
Vet att ni är grymt avis på oss som får sticka iväg  ..
Nej nu ska jag försöka göra nått vettigt av den sista timmen,
Kanska få tag på min Mor som är omöjligt höhö ^^, 




Hörs senare! <3




Här går jag i skolan ni som undrar !!

http://www.2achansen.blogspot.com/ 


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0