Skooooooolan !

Tröttsamt !


Sitter i skolan nu och degar nästa lektion börjar 1315 Wiiii or not !
Vi har samhäll fram till kl 15 blää
plus att vi är 14 st som ha den lektionen men vi har inga böker som räcker
och givetvis är jag en av dom som inte fick någon .........
så måste DELA bok med någon aha om man inte vill de då?
jag behöver typ en dubbelt så lång tid på mig att läsa något en vad någon annan behöver kul !? 
Varför tror ni att jag går här för ?  
neej då kommer jag stressa igenom hela texten inte fatta nått sen är den uppgiften förstörd ...
och där fick jag IG i samhäll ...
Tack !!!!!!!! lagom surt !


Läraran hälsning från Jennie ; Vi borde fått ledigt !!!!!!!!



Sen efter skolan ska jag ner på stan med Idahoe,
ska bli mysigt sen senare kommer Thomas !!! :D









Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0