Sjukling !

Ligger hemme och är sjukis .. :/ 
Inte roligt kan jag lova men men ska försöka få lite gjort idag iaf
Mahlin snuttan är oxå sjuk.
Tror de var för vi sov i crossbussen faktiskt.
Men vad ska man då hitta på idag för de finns inte mkt man orkar i de här tillståndet.
Men skulle behöva tvätta lite,
men får se hur mkt orka jag har till de.
Mamma ringde nyss och ville äta lunch med mig vilken ångest man får när man säger nej :O




Slänger upp lite fler bilder från helgen leeeeee och njut för de gjorde jag när dem togs .. !
Vet att jag knappt är med på några kort men de är nog lika bra ..
+ att de var jag som tog alla kort ;D




















Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0