Såååååååååååååååååååååååå !

Blir så glad när jag får prata med dig, din röst får min lugn. Ditt skratt får mig att rysa (a)..
Men skiiiiiiiiiiiit i dääääääää !  hihihi

Snart är maten klar ska bli mkt mkt mkt gott pappa ligger på soffan och snarkar :P  jag sitter här som en mupp, Patric kommer senare idag efter han tränat å Cakan kommer hem vid 21 ... KUL JUL !  Men ska väcka gubbfan när maten står på bordet ! ;D     
De har varit så tråkigt här hemma hela veckan för Mahlin inte varit här skit trist, Men i morgon kväll kommer hon då ska vi gosa ner oss i sängen och snora ikapp, De längtar jag efter hihi ... Sen på lördag blir de Sm i Västerså de längtar jag oxå till hihi ! För där är ju du ! ;D  Blir Sm på söndag med i Västerså men de kommer bli superduper skoj !!


Nej nu ska jag väcka pappsen checka till maten sen äta !    Gud vad jag älskar att äta !!!

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0