Öööööösregn !

Drippdropp drippdropp !


Shit vilket väder de är ute tack och lov är man innomhus !
Och lyllo Jenny och Mats som sticker utomlands nu snacka bra planerat, tummen upp för de<3

Idag ska jag sticka till Sthlm vet inte riktigt vad min uppgift blir ;D men de löser sig höhö
hah jag brukar vara duktigt på att lösa sånt själv ändå så ..

Alice (Carins katt) kom nyss in efter ha varit ute i regnet hon såg helt förstörd ut haha
där snackar vi dyngsur katt haha :D
Igår blev de mest häng framför dumburken och tv, Städade mitt rum tvättade lite, 
Kikade även på Blodsbröder igår mkt mkt bra!
Sen hann jag även umgås lite med mina älskade farsföräldrar, Och säga hejdå till Jenny och Mats,
Hann även prata skit med både kusinPixel å Mahlin igår ! :D

Har även smått planerat de lediga helgen som kommer bli kanon tror ja !
Mina helger brukar bli toppen !
Serie start för bror i innebandyn Div 2 på Fredag kl 18 i Olandshallen,
kommer bli as roligt när de börja rulla igång igen ! :D

Ikväll är de Halv åtta hos mig sen Idol då blir de soffhäng med en påse chips
de är jag lätt värd !


NU SKA JAG DUSCHA !




Länk till sidan där vi jobbar ;)
http://dasilvaracing.jetshop.se/











Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0