Måla måla måla !

Snart är de lägg dax för min del !


Kom hem vid ett halv två tiden,
 innan de hann jag träffa Maja, Michis och söta lilla Emilia där snackar vi sööööööt unge !
Sen när jag kom hem bytte jag om och började måla massa,
Var riktigt nöjd med min fina insatts höhö sen vid halv fyra vart jag super hungrif så tröck i mig lite sen gick jag och la mig sov till halv åtta höhö pappa kom och väckte mig och sa maten är klar :D Blev sen mat idag för pappa och Carin var på rymmen haha..
Så blev mat framför tv med familjen super mysigt !
Efter de har jag inte gjort så mkt blev massa chips och cola som vanligt !
Nu är jag nyduschad och redo för sängen ..
Imorgon skola sen vin drickade Mummmmmms !




Lite utvalda bilder från en toppen kväll i Östeby ..
Bilderna tagna från Madde .. <3


















Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0