Kan man inte få ha så här roligt lite oftare ?



Är galet trött även fast jag sovit från fyra till åtta på kvällen men vad gör de då ...
Nu när jag sovv drömde jag att jag körde på någon skit obehagligt vaknade till och vart liv rädd att de var sant, tack och lov var de bara en dröm .

Igår då .. Hade så sjukt jävla kul, var där vid 17 tiden åkte hem till Jennie sen vid halv åtta åkte vi ner mötta upp lite folk och skulle beställa mat hem men mat de tog sin lilla evighet men mat fick vi jag & Mahlin tog en sallad super gott sen hem käkade framför Fångaran på fortet, sen var de bara att börja häva i sig .. Blev Jag har aldrig leken ett bra tag och gud vad vi skrattade hahahah, Sen vid in på småtimmaran blev de öl spelat phuuu tur man är en hård kvinna eller ?   Vid ett kunde jag näst stå och sova de ni ;) Så jag och Mahlin, Erika och Jennie började ledsna ville sova med dem andra var i fullfart fortfarande hahah men sen vid två somnade vi som grisar hela högen, Vaknade en bra tid och fick en Ishavsröra macka till frulle och o´boy slå de om ni kan ! 

Men fan Tack alla brudar för en KANON dag .. Måste göras om Lätt !  

och en till sak smarta jag glömde min kamer hemma givetvis hö, Men de var några kloka flickor som hade med sina dit .. :)


imorgon Torsdag ska jag få lite gjort här hemma måla och fixa massa ..
Men nu blir att börja rund av lite här och försöka sova :D
Hörs i morgon babes !





Jag älskar dig !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0