Helgen !!


Lika hostig och snorig som förra veckan så blev hemma idag för i helgen vart de inte mkt sömn alls,
 
Fredags, Vart de middag här inne med Farfar och Farmor sen kom Mahlin då blev de tv häng med massa onyttigheter ;) Sen kom vi i säng sent upp kl 6 på Lördag börja göra sig klar för sen sticka till Västerås på SM .. Var hemma igen vid halv åtta tiden, Söndag, upp igen vid kl 7 göra sig klar för åter igen en dag på Västerås crossbana,  Mkt mkt Roligt men lite föööör mkt lera för min smak ! Men på söndagen hade vi gummistövlar på oss ;) hahah En mycket vacker syn kan jag lova er !   
Har bara några bilder på kameran i från helgen orkar inte riktigt nu lägga in dom på datorn !


Idag då .. Jo har städa mitt rum, Håller på tvättar (åt min bror)
Vill att de blir kväll så jag kan slänga mig på soffan kolla på biggestloser Sverige sen Gumball 3000 !
Och sedan NattiNatti !
För i morgon ska jag till skolan sen med Dasilva till Sthlm ska bli rooligt ! :)



 







Lite egopics höhö !  



Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0