God morgon !




T.G du är vacker ! (a)




Jahaaa då var de Måndag igen ...
Rätt skönt med en ny vecka men just nu är jag så sjukt trött kunde verkligen inte somna inatt men men
nu är jag iaf vaken men är skit seg !  
Idag blir de bara skolan sen hem ska bara lata mig idag hihi,
I morgon kommer T  det ska bli helt dunder !  :D  
Det ser ut som att de kommer bli ganska fint väder ute idag och de är bra !
Sen nu är Carin ledig 6 dagar och de är oxå skönt slipper jag göra allt här hemma!
Nej nu ska jag fixa de sista sen dra till Världens bästa skola !  
Vi hörs sen !   

Puss på er alla monsterdiggare !




Bild från i vintras !


Kommentera
Postat av: Sigveellinor

I kinda like it. Thanks!

2010-12-17 @ 12:34:55
URL: http://sigveellinor.blogstie.com

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0