15,08 !



Drog till stan idag iaf,  
Blev en solning, skolan sen ner på stan och glodde en massa,
samtidigt som jag pratade massa skit med min favorit Jennie !
Men blev inget inhandlat idag bara 4dl vispgrädde haha :D
Men fick prata av mig massa med min favorit och de gillas alltid lika skönt att prata med Jennie !
<3
Sen hem sen nu ligger jag i sängen fryser massa burrburr
sen pratat lite med en överlycklig Idahoe och
sen pratat med en ickepratande Mahlin höhö
hon är sjuk så hon har lite svårt att prata ;D
Men ska vila ett tag nu sen fixa lite mat till min älskade familj,
sen invänta kvällen :D är sjukt godis sugen ! (a)

HÖRS


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0