10.23



God morgon höhö,
Nej gick faktiskt upp kl 9 men vaknade egentligen vid 5 i morse med världens mensvärk !
Den var inte att leka med, Men men .. 
Men nu sitter jag och dricker Te med blåbärssmak MKT gott ! 

Igår joo, Var först i skolan sen kom Mahlin lagom till vi slutade sen drog vi en Subway MKT gott förutom brödet smaka skiiit redan i mun,
sen strosade vi runt massa på stan
sen ringde Åke hanville att jag skulle komma hem till dem (Jennie & Robin) i Årsta,
 så vad gör man inte då jo åker dit med lagom mens verk då med sen var jag kvar där.
 Idahoe kom upp en stund med och snacka lite med oss mkt mkt trevligt ! 
Vid 16 tiden blev de e tripp till Ikea en ganska tjock tripp handlade på oss bara massa gottigheter haha borde egentligen ha tagit kort på de men vi ha äta upp de mästa kan jag lova hahah ! 
De blev Idol här hemma hos mig sen vid 21 åkte jennie hem till sin karl
och jag hoppa in i duschen gjorde mig klar för att skutta i säng !!
Men vart inte så mkt sömn men men man ska egentligen inte gnäll tror ja ?!

Ah, Igår vart min helg planerad känns skönt när någon annan planerar den haha slipper jag tänka så mkt !
Så de blir både Sandhamn, bowling och cross ! ;)
Slå de ni om ni kan !
Kommer bli en oslagbar helg kan jag lova !!

Nu ska jag dricka upp mitt te sätta på mig pjuksen och dra till bussen i stormen !
HÖRS SEN !

En till sak !! Glöm inte att hälsa från mig !













HAHAHA ^^,


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0