Tordag .. 1410



Ligger i soffan och kollar på Oprah och har en karl på armen som är jääätte trött eftera dagens arbete,
Jag har städat lite i köket sen ringde min bästa kusin Pixel ...
vart ett långt samtal om allt och inget alltid lika roligt att prata med henne :D  
Igår var de jätte mysigt käkade lite och mööös framför tv, Sen vart de nattinatti för han men jag låg vaken ett tag och kolla på efterlyst på datorn eftersom han pront skulle kolla på Geys eller va de nu heter haha ! 
Helgen kommer bli lugn tror jag (a)
Lördag blir de cross på rörken heladagen lång hoppas vädret håller sig orkar inte gå i gummistövlar,


Får se sen vad de blir för mat idag men älskling ska iväg och fixa sin axel vid 18 tiden ..
får se om jag åker med eller inte .. :P


:D


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0