Onsdag 27/10 -10



Sitter och glor nu på datorn och pratade nyss med Mahlins mamma så nu är våran helg bokad och klar !
Såå jävla nice !
Aha, Helgen de var helt kanon var ut på fredagen med Idahoe och Osse sen
lördag var de Knivsta men nyktra vi satt hemma hos Conny med Grabbarnagrus och hade de super trevligt!
Skit roligt att träffa alla igen!
Sen vart de hemgång vid 3 tiden,
och då hämtade vi även en något full bror i stan som även tappat sen ena lins !
;D Bra jobbat vill du ha dipom eller ? HAHA
Idag är de jag som står för maten !
Blir kyckling ;D
känns jävligt skönt går en till skoldag sen har jag höstlov,
Phu vist jag har varit sjukt slarvig med skolan men just nu känner jag att ett höstlov kom perfekt för mig,
att ladda batterierna och köra fullt ös !

Hum kl är halv två undra vad man ska göra för nytta idag då ?!
är sjukt sugen på att baka (a) Tjockisen Viccan älskar onyttigheter !!
Nej nu är jag på bra humör helgen fixad å klar så lördag kör vi brudar ALL IN !
Eckerö !!!!!!


Och en till sak !
Idag är de en månad kvar till min bästa Mahlin fyller 19år !
Whoooow !

<3 <3 <3 <3


Slänger upp lite bilder från förr !
















En till sak! jag har ju skaffa mig en ny livskamrat
Och jag är så sjukt jävla nöjd !



Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0