HIHI !

 

Dålig uppdatering!
 jag vet men de här är första gången jag sitter vid en dator sen jag köpte min babe (mobilen)
Har ju allt i den så behöver knappt en dator längre hahah :D


Aha vad har man gjort då jo bytte schema idag igen !
så nästa vecka börjar de gälla
ledig mån och fedag sen kör jag fullt ös dem andra dagarna är mkt nöjd md den nya !

Sen helgen blev de utgång fedag och lördag men blev även en super mysig middag hos mig med massa flickor !
Sen förra veckan vart de chailatte varovarannan dag men bästaste Idahoe !


Finns inte så mkt att skriva .. På måndag sticker jag å Jennie till Gävle ska fixa lite där ;) HÖHÖ
Nej sen är de mästa som vanligt ! hahah

Men ska bli bättre jag lovar på att blogga ! (a)






Kommentera
Postat av: Ida

Du kan ju blogga från phonen din mupp ;);)

2010-10-20 @ 18:15:24
URL: http://idaaa-h.blogspot.com

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0