Torsdag ! :D



Skit dålig på att skriva just nu förlåt så mkt för de ! :D

Vart ska man börja, Helgen som var vart kanon verkligen
Fredag umgicks jag med den två bäst Mahlin och Jennie vi drog till Östh till Parholt där var de livat kan jag lova men roligt hade vi, fick då träffa sötisarna Madde och Karin + Min älskade Kusin Tessan !
Sen hem till stan hämta bror på flustret hahah sen hem sussa kudden vid typ 4 på morgonen
Upp kl 9 på lördag morgon kollade på match i allians Alunda mot Uppsala ibk sen hem svida om sen vart de tjej kväll + mat hos Lina den bästa i Björklinge sen var de krogen på de shit vad roligt jag hade :D

Nu i morgon är de fredag då blir de sthlm som gäller sen lördag ska jag umgås med Jennie the man plus knoddarna deras ! :D
Sen på lördag kväll blir de vin @bloms place ;D
Kommer bli dundernajs !

Har egentligen inte så mycket mer att skriva, Jag håller på att tvätta super intressant ;)
Blev Max mat idag mkt mkt mkt gott :D




 








Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0