Tänker på dig ! <3



Såååååå håller på att bakar snickers.. LAGOM GOTT !
Väntar på att Cakan ska komma hem så vi kan börja med fiskgratängen :D
Idag har jag skotta snö (stolt) kommer ha träningsvärk i morgon haha


Tänker på dig !
Ni som fattar är dem ända som ska fatta ! <3


Aha helg i morgon då ..  Hur ser den ut tro HUM ?!
Lördag blir de nog Grabbarna grus från landet
Fredag vin och idol ?! kanske


Just nu (somvanligt) sitter jag ensam hemma för min familj är ju alltid på sprången :D
Men rätt skönt oxå om jag ska vara ärlig hihi !
Idag bjöd min kära bror mig på en solning, och de var mkt skönt kan jag lova !








Kolla in drömmen ! :O


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0