Söööndag !



Helgen blev kanon !
Fredag blev de några goda glas vin sen fame,
Lördagen vaknade man tidigt sen hem till Jennie och hjälpte henne lite med ungarna sen åkte vi till Grillby och kollade på Robins match sen hem igen började göra sig i ordning sen drog jag vidare till Blom och vi hade mkt mkt roligt med ölspel och musik OCH mkt skratt så vart min helg en kanon helg :D 

 
Nästa helg kommer oxå bli super bra Mahlin fyller ju år !
Sen mkt mkt mer :D
Veckan för mig kommer bli lugn tror jag ska sakna min vän idahoe som kommer hem på fredag,
 sen vet jag inte, Vi får se!  



Sen vill jag bara tala om att jag saknar min vän DANIEL !
Men snart så ! :D













Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0