Saw 3D !


Mkt mkt bra helg !

Fredag blev de vin och lösgodis framför idol med familjen !
Sen upp vid 8 på lördagen börja dricka vin till rostade mackor sen vid 11 tiden drog vi hem till Idahoe och hämtade henne för sen samling vid bussen vid 12 tiden och då hade vi samlat ihop alla barn sen vid 13 gick bussen mooot Eckerö ! Jävla roligt vi hade haha förutom vågorna eller ja dem kände ju inte jag för jag hade druckit en rosapanter föööör mkt ;) Sen hem och då hamnade vi hos Idahoe och Osse sen vidare till krogen ! sen åkte vi hem de som hände där emellan tänker jag EJ ta upp här  !

Sen söndagen blev de sängen heladagen åkte och handlade lite på kvällen sen sängen igen !
Måndagen blev de Shopping Oh de gillas sen vid vid 18 tiden kom Lina och Bettan hit och fikade med oss MKT MKT mysigt sån gillas ! Sen vid kvart i åtta drog vi till stan för Mahlin och jag var på bio Saw 3d skit bra film men lite för mkt blod ! och jag hade en kille bredvid mig han var 14 och de var 15 års gräns han var skit stolt ! hahah :D

Idag blev de inte så mkt gjort tvätta lite kört lite bil hahah sen nu blir de soffan och tv för min del !
För i morgon blir de nya roliga äventyr ! Men säger inte vad ;D






Jag rekomenderar Filmen !






Lite Eckerö bilder !













Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0