Onsdag !



Idag blev de skolan satt kvar längre än vad jag behövde men hade inget bättre för mig,
så sen vid 12 gick jag och mötte Idahoe vi drog till Kina buffen på dragon MUMS !
sen blev vi sittandes där bra länge mkt skratt och mkt prat,
Sen vart de en fika på Waynes hihi, vid 15 drog Idahoe och
jobba å lilla jag drog hem sen dess har jag lega i sängen och kikat på Oc :D

Är galet trött men får inte somna än för då kan jag inte somna inatt !
är galet sugen på en utgång med Idahoe men nej inte idag skärpning på mig !
Imorgon börjar jag 915 - 15 sen så har jag helg ! känns galet bra !
Sen på lördag blir de tjej gänget hos Lina sånt gillas starkt ! <3


Eller nu ångrade jag mig blir nog utgång iaf ! hahah


HÖRS ! <3333333333


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0