Onsdag 3/11 -10


Onsdag


Vilket skit väder det är ute rent ut sagt, Tål de inte vill ha sol värme och sprit ;D
Men men hoppas på att de kommer snö nu ist så vi slipper regnet iaf sen kan de bli sommar snart igen!
Imorgon blir de Bio igen ska bli skoj men då kommer Mahlin å jag kissa på oss haha !
Igår vart de inte mkt gjort alls eller jo jag tvättade och var ute och körde med Mahlin haha sen drog hon hem så gjorde jag och pappa mat gick rätt bra pappa tyckte de var jätte gott iaf !
Sen kom farbror Ronny hit och hälsa på :D Sånt gillas ! <3 

Kvällen blev jag sittandes vid datorn haha men roligt hade jag, 
"Pratar ni som dom gör på keno?" 


Tror fan jag ska dricka lite vin idag ja !






Nu ska jag slänga i mig något att äta,
Och sedan fundera på vad jag ska göra till middag idag, ! 


Jag ÄLSKAR mina vackra vänner 



Kommentera
Postat av: syster

hahaha " coolt jag vill oxå prata kenospråk :O " hahahaha

2010-11-03 @ 13:17:46

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0