Hej mitt vinterland !!


Hejsvejs !


ja jag är rolig ja !
Vaknade ju som sagt vid tolv tiden i natt sen dess har jag varit vaken
haha trodde pappa skulle få hjärtsnurp när han såg att jag var vaken haha :D
Men än så länge har jag inte somnat har varit inne hos min älskade farmor en stund
pratade även med min mor i telefon så tiden har rullat på och känner att jag inte behöver någon sömn än !
haha men de kommer väl snart säckar ihop vid 20 IGEN sen samma visa om om om igen
sen vips har Victoria vänt på dygnet IGEN haha nej nej så roligt ska vi inte ha de
jag måste hålla mig vaken nu !

Alla tjatar om att de är så kallt ute tyckte de var skönt och mysigt !
sånna här dagar vill jag ha fler av !!! 
 
Är en aning uttråkad just nu men aa skit samma :P
Jag ska dra igång lite musik kanske städa lite på rummet sen så :D

Tror denna helg kommer bli kanon kul, har en god känsla för de !



HÖRS SEN




vi tre = Oslagbara ! <3


Kommentera
Postat av: michael

hej! lägg till [email protected] på msn!! det är viktigt måste gå igenom en sak med dig!

2010-12-04 @ 16:39:48
Postat av: Hanna Skattberg

Jätte fin blogg :D

2010-12-04 @ 17:25:05
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0