Freeeeedag !



Nu längtar jag ärligt talat efter min älskade pappa jag inte träffat på över en vecka ! :D
Mamma var hit och fikade idag MKT mysigt <3
Älskar min familj !
Saknar min söta Lina som forit till Finlandet till hennes mormor och morfar :D
Längtar tills hon kommer hem så man kan få härja lite på henne !



sen den 22 dec då bli de all in för hela slanten GLOBEN !
kommer bli så sjukt jävla roligt ;)

Ja vad finns de mer att säga livet rullar på känns mkt bra !
Men vet inte riktigt hur jag ska göra över nyår men är bra sugen på dra med Tess,
skulle bara grymt kul, Men sen vill jag även vara med mina älskade vänner här hemme i uppsala men ja de är ett tag kvar men ah vi får se ;D

Dagen planer är ju som så att jag ska leka i snön med Jennie och lillknodden,
För i morgon ska jag med och kolla på Robins match i Enköping typ :P
Jennie ville inte åka ensam med båda ungarna är förstårligt :D

Nu ska jag fixa mig sen vänta på ppppppaaaaapppppaaaa :D <3333


HÖRS <3


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0