Aha vad säger man ?! Godmorgon kanske ?



Nu vart de lite tokigt här ! Jag vart jätte trött efter jag pratat med mitt hjärta (Jennie) så vid 2130 gick jag upp la mig i sängen och kikade på trekronor, sen poff somnade jag som en griiiis ! (a)
Aha men tror du ja inte vaknar vid 03 .. Pigg som en lärka :/ Drygt !
Aja,  så nu ligger jag och kollar på Trekronor igen ..
Tänkte jag går väl ner till 06 och lägger mig på soffan med en kopp te och nyhetsmorgon
Är iaf fredag idag och de innebär nog VIN och idol med familjen kanske ?!
lugnt blir de iaf de är en sak som är dunder säkert !
Sen snickersen var AS god tom Cakan som inte gillar snickers man köper gillade min hemma gjorde och när Cakan gillar något är de kanon bra ! :D
STOLT

Jag och Jennie satt och snacka massa och året -10 är fan inge bra år alltså !
allt har gått snätt för de mesta sen absolut har de funnits stunder man aldrig kommer glömma men de är just dom där stora grejerna som hänt som man bär med sig hela livet och de går inte en dag utan man tänker på de :/
Tråkigt men sant !

Nu till något lite roligare ! Idag kommer Idahoe hem efter 2 veckor !
känns mkt skönare att hon är på hemma plan igen då kan man andas ut ! :D
<3


Har egentligen inte så mkt mer att skriva här just nu utan de får bli ett inlägg lite senare om jag inte somna på soffan haha men jag är ju rätt bra på att sova så kommer troligtvis bli så :D

HÖRS SEN simma lugnt ! <3


Bild bomb :P





























Nu får de räcka med bilder .. Men de är bilder från hela året .. :)


Kommentera
Postat av: Syveradele

Site was very helpful. thank you

2011-08-11 @ 07:10:27
URL: http://syveradele.blogcheapster.com

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0