22/11



Glutta in där vettja !

http://newfaith.blogg.se/



Huvaligen !


Jag borde egentligen sova för typ 2 timmar sen men kan inte sova !
Har söndags ångest skulle behöva en STOR kram nu,
aja får glädja mig åt att de är exakt 4 månader kvar nu idag tills jag fyller 20.
Men vet inte om jag vill fylla 20 haha vill vara 15 igen no problems allt flöt på.
Idag är man gammal måste göra allt själv phu !

Aja ! Tur att jag har den bästa familjen man kan ha och dem bästa vännerna !
<3<3<3

fast tror jag drog ner mig själv efter jag lästa om Niklas Rosén (Inlägget innan)
Fick så ont i magen ingen ska behöva genom gå sån där ! :/
Och jag började genast tänka på dig Jimmy !
Nog pratat om de jobbiga :/
Vila i frid !




No makeup :O


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0