Utreding på går !

haha roligt att se att många läser min blogg,  

Men många har miss uppfatta en heldel märker jag vi börjar med tex, Nick Carter som jag pratar om är inte han i BSB utan en från tierp hahah
Sen mitt hat mot gimo bor är dom som bott där hela sitt liv och aldrig kommer därifrån inget personligt utan jag syftar egentligen på ett ungdomsgäng, som jag umgicks med när jag var lite som är lika små i huve än och inte ha vuxit upp, Så ni som tok illa upp synd haha skoja nej men inget illa menat mot ER, !
jag tycker de bara är synd att folk lever om om de vore 14 än fast dem är 18 typ,


Skit e de nu !

Har legat och kollat på oc, Mkt roligt sen haft lite affärer ;)
Snart kommer Mahlin sen förhoppningsvis ringer min mamma som äger 2 telefoner men man år inte tag på henne på någon utav dem BRA MAMMA !
hahah så ska med andra ord till Alunda idag för i morgon är de the BIG day = Dopet som jag längtar men har ännu inte hittat nått att ha på mig känns surt men de löser sig hoppas ja :D
Känns som om de kommer bli än lugn helg, Eller de kan ju ändra sig rätt fort hahah

Nu ska jag vänta på Mahlin sen äta lite sen packa,
Bloggar innan jag drar PUSS


Varje dag är som att öppna en ny bok, Man vet aldrig hur de slutar !
Ta vara på din tid !  Tips från coatchen ( viccan )


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0