20.39 - Tankarna kommer börja växa på utsidan av huvet snart :S




Fryser, Ont i läppen, Ont i kroppen
Borde egentligen ut och springa och rensa huve men har träningsvärk i vaderna
Hoppas morgondagen blir bättre,
Önskar man var ett litet barn man kunde sätta sig på golvet och börja gråta och skrika
sen bli tröstad och sen var allt bra igen,
Att man var liten så man slapp alla problem som stöter på en helatiden,

Tänker stöter på en hela tiden "Victoria Ge upp"
men de verkar rätt fegt,
Men i de här läget känner jag mig total kraftlös så..
tanket att ge upp framtiden med dig har slagit mig,
Tankarna att ge upp allt jag försökt byggt upp de senaste 3 åren har jag bara lust att riva,
Skita i allt
Dra, Försvinna ...
Vissa lyckas bra att förstöra andras liv.
Hoppas iaf ni är glad .










Min snygga läpp,



Snodde bilden från Matildas Fb (a)



Har iaf fixa en dop present till Alexis, <3


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0