Solen skiner !

Har inte orkar skrivit på länge, Men hade iaf en toppen valborg ! Var hos Jennie och Robin sen krogen träffa alla som jag ville träffa :)
Sen i Lördags låg jag och Mahlin bara hemma på soffa kollade på Körslagets finalen och någon film
sen igår var de oxå bara chill åkte lite bil och fyrhjuling farfar fyllde år så var dit och fickade beställde massa produkter från oriflame
Så helgen var förvånansvärt lugn och de var super skönt :)

Idag gick jag upp vid 7 tiden med Mahlin som skulle till skolan jag åkte med in till stan solade 24 min sen drog jag hem nu har jag precis ätit lite prata med jocke en stunde, Nu ska jag vila lite, Sen ut i de tok fina vädret !
Hörs :)


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0