Snart en ny vecka :)

Vilken helg,   
Åkte hem till Jennie i fredags gjorde mig klar sen kom Ida dit sen åkte vi vid halv 5 typ,
Stanna och handlade lite ,
Sen hämta vi upp Mahlin sen till norrskedika bytte bil,
Sen nästa stopp blev Karlholm upp i jockes lägenhet,
Sen drog vi ner till lokalen började äta och drack för fulla muggar,
Sen var de rööööj,
vad som hände under själva kvällen ska vi nog inte gå in på,  HÖHÖ
jag krossade läppen, blå märken överallt,
Vi drog hem till Nick å jimpa vid halv 6 på morgonen,
Deras mamma hämtade oss jag och Mahlin sov där sen drog vi hem vid 11 tiden,
Sov hela dagen typ, åt lite sov sen drog vi till stan ett tag med Martin och Adam,
Sen hem igen..
Kollade på yrrol med familjen,
Sen var de sov dax,
Vaknade nu idag kl 10 av att en visssssssss jocke ringde och väckte oss,
kunde ej somna om sen så vi gick ner och käkade och nu ligger vi på soffan kollar på tv, 


Jävlar så ont jag har i min läpp !!



Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0