@Skolan

Jaa då är man här igen som många gånger förr,
höhö är ensam i min enormt stora klass idag igen,
men de är inte ovanligt att jag tappert drar mig hit och pluggar flitigt ;)
Hann även med en snabbis på stan med Mahlin och även en röka med Mor min,
Otroligt trevligt att träffa henne varje gång :D
Idag då vad ska man då hitta på? känns typ lagom surt att sitta inne och plugga när man kan ligga ute och steka men men smällar man får ta om man ska bli smart som jag tänkte bli när jag blir stor ;) Eller jag är ju redan ybersmart men de skadar inte att bli ännu smartare !
Ska iaf laga mat till min älskade familj som jag inte träffat på super länge :O sen städa lite kanska bara ..
Juste dop presenten kom igår iihiihih vad kul de kommer bli men nu är ju bara fråga vad fan man ska ha på sig, Ser ju ut som skit i allt jag äger , hum ska nog snoka lite i mamma och Mahlins garderooob ;)

Sen tror jag de låtar rätt hårt mot en utgång ikväll, men är inte riktigt 110% ännu ..


Sen får jag även säga Grattis till men ena kusin Lisa som kirrat körkort idag då,
Mkt mkt trevligt ännu en ny fylle chaffis mkt bra, Tänk vad folk är pålitliga som fixar körkort så dom kan fara omkring på mig som inte har nått och inte tänker jag ta heller, vill ju inte sitta i fängelsen för mord för jag kört över någon stackare i 110 blås haha nej nej,. de vill vi slippa :D  Tänk vad snäll jag är som tänker på er alla ..


Nej hörrni här sitter jag och snackar skit liksom de går inte..
ska jag bli bäst på engelska kanske jag ska sätta fart och plugga lite med,






H a e n b r a o c h f i n d a g n u i d e u n d e r b a r a v ä d r e t ! / Viccopicco









Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0