Insnöade !

Sitter nu vid köks bordet äter lite fruckost, Duschade nyss ... Ska in till stan om en litenstund och träffa upp Mahlin sen ska vi gå och kika lite om vi hittar nått :)   Kunde verkligen inte sova idag men när jag väl somnade drömmer jag mardömmar .. :O Drömmde att hela alunda var igensnöad och mamma min satt fast i sitt hus och inte kunde göra nått :o Klart man får panik !!   Sen av en ren slump vaknade jag av att mamma ringde mig hahah så tror inte hon är så insnöad idag ;)

Idag blir de Lasagn på menyn ska bli gott !

haha Mahlin och jag har fia sommar jobb hemma hos mig :D Min pappa ska blir våran Chef ;)



HÖRS SEN .. Njut av solen och ta vara på de du älskar !

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0