Hos den Bästa !

Sitter hos Mahlin, Har inte varit vakna så länge,
Blev en till studentskiva igår, Vart riktigt lyckat må jag säga ..Vart lite förkrök hos Dasilva,  Men vi drack inte så mkt haft värre kvällar om man säger så ;) sen ner på krogen.. Sen drog vi på efterfest hos Lunden blev lite mer av de goda där med sen somna pojkarna sött in så vi drog vell runt kvart över fem, tog bussen hem till Mahlin sen sov vi som små söta prinsessor ! :D

Igår hämtade jag ut min mobil den är min nya älskling !
är galet nöjd med köpet !

I onsdags var jag på Mahlins skiva den var ju bara för galet rolig ! Träffade på många gamla ansikten riktigt kul ! 
Alltid lika kul att festa loss men min bästa Mahlin, <3

Idag då? vad ska man då hitta på tro, hahah Nej vi har inte kommit fram till nått än men något lär vi iaf hitta på men tror på hem skön hemma kväll om jag får bestämma hahah, Snart är de mat dax är skapligt hungrig :D  
Just nu sitter vi här båda två på altanen med en dator i knä och väntar på mat i morgonrocken ;) De är lite svårslaget !


HÖRS Puss alla jätte snorbusar !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0