Hem ljuva hem

Är hemma nu,
 Eller kom hem runt 13 tiden men satt ute i solen då med Carin och hennes mamma
sen gick jag in för började fan frysa :S skumt men men, Skönt att vara hemma iaf,
Imorgon är de skola sen Mahlin skiva kommer bli kanon, :)


är lite mkt i mitt huve just nu,
Men de går framåt iaf,
Älskar mina underbara vänner utan er vore jag inget !
ÄLSKAR ER VERKLIGEN


Har planerat studenten, Och allt,
Nu vill jag bara ha sommar sol värme !



Min nya bikini,



Min tok snygga pojkvän !



Min nya skor + Leggins !



Min Älskling !



Jag i båten



Jag + Fam Lundell på city gross !





Så nu har ni lite att kika på,
Ska uppdatera senare men nu ska jag ut i solen !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0