Helgen i sen hel het !

Shiiit vilken härlig helg ! :)

Fredag; Gick runt på stan hade super mysigt sen hem fixa oss sen drog vi till Jonte i Årsta där var tobbe + hugo .. Sen vid 22 tiden drog vi ner på stan mötte vi upp Ida och Micke  sen in på trassen.. Började dricka massa sen kom Bror + gäng och satte sig med oss och de vart ännu mer dricka mycket skrik och skratt och shots ;) sen lite senare höhö gick vi till kalas för att fortsätta och dricka men även skaka rumpa och de gick som smort förutom att mina ben gick lite hur dem ville, ;) sen tog vi halv tre bussen hem hahah vilken resa (a) hem sov som en griiiiiis oj så sköönt de var att får sova haha 

Sen då Lördag; Vaknade upp mådde inte sååååååååååååååå  bra (a) vad kunde de bero på ? vi sov typ heladagen sen på kvällen kom Hugo och Pontus dem hämtade oss vi drog till Pontus home drack lite och bara tog de tvär lugnt super skönt blev sommarkrysset på tv, Simpson fimen, Forest gump, + även kortspel hur härlig lördag som helst :D

Söndag; vaknade vell vid halv elva tiden Hugo och Pontus körde hem oss vid halv ett sen drog Mahlin hem vid två tiden sen åt jag lite sen upp och kolla på OC sen kom pappa vare dax för morsdags firande inne hos Farmor med släkten mkt mkt trevligt ............. Sen hem fortsatte vila ut sen kom Hugo gjorde mig sällskap till OC , men han sa ju vad hela avsnittena handlade om mkt mkt trevligt film sällskap eller inte ;) sen drog han vid halv tolv sen hämta jag ett glas cola sen nu ligger jag här ont i huve men kan ändå inte sova ..
Imorgon ska jag nog träffa Ida sen kommer Mahlin hit ...
Är inte van att sova ensam kanska därför jag inte kan sova ..


Men nu ska jag ta en klunk cola till sen försöka sovaa.. NATTI NATTI ! <3

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0