Hat ..

Vet inte vad jag ska skriva.. Har egentligen massa roligt att berätta men som jag tyvär int dela med mig är lite föööör privat ;) bara jag och Mahlin som vet .. och typ några till ahha. Jag är en ELAK människa ! :D men jag gillar de !
Satt just och prata med en gammal vän till mig som bor i gimo, Vem fan vill bo där ? Seriöst .. Gimo att de inte rutnar snart .. Hatar verkligen gimo, Försöker verkligen hålla mig så långt borta från den där skithålan, Bara folk som inte har råd med nått annat är tvugna att flytta dit dem ska skiter i allt och låter soc betala allt, PINSAMT !
är total emot den där hålan Spottar på den !!! bläääääääääääääääää !

Men nu till nått roligare .. hum hahah nej men de har ju varit super fint väder nu dem här senaste dagarna de är ju helt underbart ! LOVELY :D
Sitter nu i en fotölj hos Mahlin med mini laptopen i knä och men Älskling i knä (mobilen) KAn inte bli bättre Mahlin sitter här bredvid mig och bloggar haha ^

Roooligt va ;)

Kommentera
Postat av: Marie

Nu va du inte snäll i ditt snack om Gimobor!! Du har ju släkt bor där!!!

Puss på de din tok!

2010-05-21 @ 01:11:55

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0