Gåva !

De finns en som får mig att le när de är som svårast att se,
Att se de goda i ens liv, Den gåva vi fått men fick aldrig välja själva om vi ville ta emot gåvan eller ej,
De är obehagligt att se hur många som mår så dåligt över att dem fick denna gåva ..
Denna vackra gåva är jag nu idag sjukt tacksam över att jag fick just de jag fick,
Vist livet går upp och ner men jag har verkligen dem bästa och jag ska aldrig mer klaga på mitt liv,  Ska du ? 
Dom person som får mig verkligen att le har ett namn som alla borde se ! Dom heter ;
Mahlin Ida Lundell & Lotta Oscarsson ... Tack för att ni finns när jag egentligen behöver de som minst !



haha hade inget att skriva så tänkt att jag för en gång skull skulle använda mitt huve :D






                                        

                                         

                                        

                                        

                                         


Kommentera
Postat av: F R I D A

fina bilder :D

2010-05-27 @ 16:18:42
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0