trött som en party hest

Ligger åter inte i sängen ..
Var ner för ett tag sen åt lite rostisar
sen en sväng inte till farmor och prata lite skit höhöh :) Sånt gillas
Nu ligger Alice här bredvid mig och kurrar snuttit <3
Ska snart kolla på andra avenyn (a)
Sen sova igen så jag komemr upp i morgon



Vill bara slänga in en tanke till ..
Till min Älskade bror Jimmy !
Tänker på dig, MEn skönt att se hur många som visar att du verkligen betyt så mkt för alla
Älskar dig vi ses snart ! <3



Maja ... Nu har jag försökt få tag på dig flera dagar men du bryr dig inte ett skit ?
Och nu anser jag att de är upp till dig och inte till mig för så svårt är de inte att svara på sms ..
jag har bätt om förlåtelse ..
men du bryr dig iaf inte. Finns inge mer jag kan göra för så mkt tid lägger jag inte ner på folk som inte visar nå respons alls ..
tråkigt att de ska bli så här ...
Och du visar ju bara att vissa är värda mer än andra
Tråkigt ..
Men som sagt nu är de upp till dig om su ska vara på smsen jag skicka eller inte ..
Men hur som hells ses vi på lördag ....................
Eller hur ;)


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0