Tomt här..


Ligger i sängen nu, Borde sova men är ju ledig i morgon så men iaf ska försöka göra lite nytta här hemma i morgon tänkte jag, Men får se hur de går med de ;)
Helgen var precis som jag hade tänkte mig om inte ännu roligare,
Förutom att jag fick ett bulemi anfall på kalas i fredags ;)
Men vad gör de då ? Kul hade jag iaf .. Fick träffa mina Sötisar Hanna & Maja,

Sen i lördags mådde jag inte fullt lika bra på morgonen kl tio när Mahlin väckte mig men de ordnade snabbt upp sig glömda att jag var dålig sen var de fullrulle hela dagen, Hann sova lite hos Mahlin
Sen var man igång igen :D
Och hade super kul, Mahlin kusin Sandra var med ass kul :D

Nu ska jag sova (a)





Kommentera
Postat av: guden

jag är bäs!

2010-03-29 @ 02:50:36
URL: http://www.guden.inc.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0