Tisdag

Gjort idag ..
Tvättat och tvättat och kolla på film kolla resor med Kakan,
Sen typ städa och fixat på mitt rum,
Nu åkte Kakan precis hem till sin mamma hon skulle fika sen skulle hon handla,
Blir fisk ikväll :/ haha men de går nog i ..
Sen så tänkte jag dammsuga men då blev jag sittandes här ..

Mitt humör går upp och ner, Igår när Maahlin åkte blev jag jätte tpl,
Men sen underkvällen blev jag gladare igen ..
Får se snart kommer bror hem hit ska hämta bilden sen åka och jobba igen höhö, Han har 3 jobb
jag har 0 jobb haahah ^
Unge :D

Den här helgen som var speciellt i lördags var bara för bäst för att vara sann , (a)
Glad Gladare GLADAST :D

Sen helgen som kommer blir nog perfekt ! ;)
Ångest på måndag fyller jag år .. Vill inte vill inte..


Skit samma,    Kanska skriver mer sen !
                                                             Puss på skinkan

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0