Studentkryssning :)

Lördags så körde bror Patric hem mig till Hanna innan ist sen kom Hannas mamma och hämtade oss så gick vi in på ica och handla lite .. Sen bar de av till gimo hoppade av vi ok macken. Stod där och pratade med Mahlins mamma rose .. Finns de någon roligare mamma NEEEJ !! Sen kom bussarna sen bar de av till Sthlm .. Tog en stunde men vi hade lite dricka så vi klarade oss..  Sen väl framme i sthlm fick vi biljetterna på en gång på bussen .. men var i sthlm kl halv sex och på släpp till båten var kl sju .. :/ lite jobbigt men fick göra de bästa av allt .. Tjafsa med folk i kön kommentera hur alla såg ut osv ..
SEn väl på båten skyndade vi oss till hytten packa och fixa så drog de andra och åt .. Sen började jag göra mig klar sen upp till tax free köpte lite gin och smirnoff sen ner såå körde vi igång  .. :) Har aldrig haft så jävla kul alltså ! Sen tappade man bort alla sen träffade man på alla sprang runt till olika hyttar och allmänt röjig ...
Tror jag var upp 3 gånger på en timme med och förjde med några och åt haha ^
Var su bra full helatiden och hade bara såå sjukt kul .. Tack alla som delade min kväll
Vill bara tbx tbx tbx

Sen på söndagen vaknade jag vid halv tolv sen var de bara dax igen .. fullt ös :D
Sen tog de typ en timma att komma av båten shit alltså .. Sen på bussen hem röjd sen hoppade jag av vild jälla men Elin sen kom Nicke och hämtade oss körde hem fulla mig sen var de bara att krypa i sängs för min del ..



Tänker på dig Markus gubben ..
Allt är så orättvist
Älskar dig vännen .. <3
Tack för att jag fick dela en underbar tid med dig ..
Sov gott bästa mamma Ywonne Larsson <3
helt ofattbart


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0