Pics `


Lite blandade bilder från veckan .. Ser datum på bilderna <3



Jag och Mahlin hemma hos mig i min spegel :P



Jag och Mahlin hemma hos mig i min spegel :P


Mahlins vackra mage ! i provhytten på gina !



Mina tuff jeans


Finns jeans leggins till sånna här småttingar sööööt !


Vi är inte tjock utan bara allmänt hungriga !


Snygg Mahlin <3


Viccan strike a pose


Mahlin på bikbok :P


haha en snubbe på bussen som prata i telefon men han prata så högt
så att folk utanför reagera haha



Mahlin här är kinesen hahahahahahahah han såg att jag tog kort !


Kommentera
Postat av: Malicious

Hahahahahahahaha :'D

2010-03-04 @ 22:55:51
URL: http://bitchan.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0