;Moot skolan 10,42

Sitter i sngen nu och sminkar mig .. Men jaa då är min puder borste borta KUUUUUL nej .. Fan vad arg jag blir !!!
Aja, Får se ut som ett fuckface idag då .. :/   Blir skit arg ..
hahah
Tror jag somnade rätt fort igår (a)   Sen har jag drömmt jätte konstiga saker om att jag var på en båt och var jagad, Sen att vi skulle åka och hämta en hund, hos hon där fronda som gick i våran klass i nian hahaha ;) kul och drömma om henne :D Var iaf jätte rörigt där ett tag kom oxå ihåg att jag blev vän med Matilda iveros, Och då vart Maahlin super arg, Sen var jag osams med min kusin Lisa vi var typ på Max hahahah Skumt må jag säga :D


Nu ska jag fixa klart mig sen ner äta lite sen till skolan,
Kommer komma försent men de är ju ingen nyhet hahah

Dagens överdrga;
Blåa strumpor med en älg på ;)
Stvart bb trosor,
Svart bh,
Svart gina linne,
En tröja men nått på från gina,
Disel jeans

Håret blir en knut på huve SOMVANLIGT :D

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0