Min dag idag :)

Vaknade typ vid 12 tiden bredvid prinsessan Mahlin på ärten :) Eller korvfinger ;)
Sen städade jag lite sen, Drog Mahlin vid 3 så åkte jag till stan mötte upp M, Sen åkte vi hit
Låg och myste jätte länge, Kollade på Eva och Adam sen gjorde jag mat sen var han tvungen att åka, Tiden gick super fort :O Saknar redan din närhet
Jätte tråkigt när han åkte men men ..


Imorgon ska pappa sova borta,
Bror ska åka båt med sitt jobb,
Och Cakan jobbar till 21,
Aha, Lilla jag då.. Men är inte så liten längre :D


Har fått jätte många fina sms idag, Och massa skrivit på FB,
Tack för de :D














Han ville inte vara med på kort men han hade inge val :D
Kolla vad fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin han är (a)


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0