Maja snutt !

Allt de här me Maja har varit ett litet missförstånd från min sida, hon har inte ens fått mina sms fast jag fått leveransrapporter på de .Comviqs fel !! . Så jag har trott helatiden att hon inte velat svara men så är inte fallet :D Så nu är allt som de ska !
Love you ! <33



Har precis ätit Kyckling och curry sås .. smakade vell som de brukar ingen höjdare men men ..
Sitter här nu till Mahlin ska fika klart i skolan sen ner på stan möta upp henne .. Hon ska kolla på skor :P
Sen ska jag hem sova sova sova !



Kommentera
Postat av: Lotta

Hej prinsessan!

Vaddå presenter!!?? Är det inte jag som ska ge presenter till dig fillefjonkan?? Jag lägger fram pyjamas till dig i morgon. Nu ska jag göra laxpasta med citronsås till dina bröder. Ses i morgon gulle!!

Din mor

2010-03-04 @ 18:08:11
URL: http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0