.




Livet bara far förbi, Jag är 19 år tyckte de inte var så länge sen jag firade min 15 års dag,
Eller den tiden när jag hängde i gimo helatiden,
När jag råkade men mamma mer än 10 gånger varje dag, Ringde pappa och grät tala om för han hur dum mamma var, Man kan ju inte precis säga de var tider de för de var de inte, Hade vela spola tbx tiden och göra om alla Gör om gör rätt. Vissa dagar känner jag mig så dum, mot mig själv och mot andra. Jag vill inte ha de så
Jag vill ha ett bra liv,
Och jag vill att de börja nu !  men tror jag är för lat att ta tag i allt själv,,
Men jag vill inte vara de, Kan inte någon köra över mig några gånger så jag fattar att ett liv är ett liv, som man måste ta vara på ..
Vill bara känna mig älskad, inte känna mig ivägen, att jag betyder nått för någon,
Att någon behöver mig för den jag är .. ah .. tror inte jag har fatta än vad livet innebär, eller så har jag de ?
känns som om nått pressar mig, jag vill inte bli gammal ta eget ansvar, göra allt själv för de är så jag ser de famåt att jag inte kommer ha någon som jag äter middag med varje dag att jag vaknar upp bredvid någon jag älskar, har en känsla av att jag kommer leva ensam.. 
0 barn 
och ist för barn skaffar jag hundar
Vet inte ja, Men en sak är säker jag vill inte bli gamlare fören jag vet att jag har någon som betyder allt för mig 
och när jag känner att jag är nära in på någons liv skrämmer jag bort den. :S 
vad gör man för fel ,, Finns de ingen bok man kan läsa "hur man inte skrämmer bort folk man gillar" 
nått måste jag göra för att inte folk ska bli rädda för mig, 

Nu pratar jag helt skumt, men nu har jag iaf skrivit av mig rensat huve .. 
Phuuu .. 
Tur jag har Alice iaf  :)

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0