;)

Fredag;
Träffa snutt
Åkte sen hem till Mahlin (fick springa till bussen/efetr bussen)
Åt.....
Hem till Maja
Röj
Röj
Röj på Kalas !
Subway
Sov hos Mahlin, Träffade även min kusin Tobben
Och tog hand om Nicke Stenhall lite som var typ jätte klen :D

Lördag;
Seegaaa /Åt frulle
Duschade
Mahlins pappa körde hem oss till mig
Började fixa
Åt.....
Faster körde oss till tåget
Hem till Nicklas
Röj
Röj
Röj/ Mahlin klämde fingret i toadörren på tåget
Röj/ Kalas
Sabway
Tåget tbx till Nicklas
Ramla i snödrivor/ Sov
Drack massa vatten
SOOOOOOOOOOOV/ Pistvakt
SOOOV :D

Söndag;
Vakna klen
Åkte hem
Snöstorm
KALAS för mig ;)
Åkte till ishallen vid 3
Kolla på Almtuna - Leksand
Hem
Åt.......
Mahlin somnade
prata massa med snutt :)


Nu, SOVA för idag blir jag gammal hahah
Längtar efter min snutte ! (a) Han är snyggast i världen :D

Kommentera
Postat av: Lotta

Grattis på din stora dag din gamla snutta!!!!

När kommer du?

Får jag träffa HONOM då??

Pussar i miljoner!

Mamma

2010-03-22 @ 14:31:02
URL: http://victoriaaoscarsson.blogg.se/

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0