....

1989-2007, 0303
 Den dagen vart det den största förändringen i mitt liv, kommer aldrig kunna bli den samma somdet va förr när du fanns här nera och inte där uppe, Saknaden är fruktansvärt stor, man försöker vara så jävla stark helatiden när man är med pappa och kim, men det går inte alla gånger, och det är så jobbigt att se kim ledsen, "/ önska jag kunde göra nått men jag kan inte det, för allt jag känns bara fel, Det känns fortfarande så jävla overkligt att du inte finns här längre, att du verkligen har flygit iväg, Tänker på dig varje dag. På att roligt vi gjort tsm, Alla dom bra stunerna men sen kommer det alltid återblickar från begravningen och minnesstunden, och det är då inte lika kul, det känns bara så jobbigt , så himla tungt, att verkligen försöka in se att du kommer aldrig tbx till oss, Och det är den Jobbigaste , att jag aldrig fick säga hejdå, att jag inte våga åka upp till sjuk huset, att jag va så dum att jag inte våga ångrar jag idag, och i morron , och kommer nog alltid att göra, Känner mig så jävla dum att jag inte kom till dig jimmy, Förlåt , Älskar dig bror nu och föralltid !! Jag ska ta hand och pappa och kim, !


Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0