Du vet vem du är !

Du snackar om själv respekt ? Ursäkta ...
Tog de ett halvår för dig att tala om de för mig att du var sur för jag inte svarade alla gånger på dina sms, Eller att jag ringt en enda gång fråga och skjutssss och du sa nej då blev jag arg för jag var full, då spottar du mig i ansiktet kan inte äns tala om vad jag gjort .. Efter ett halv år .. Sååå patetiskt men nu slipper du mig för jag är inte värld dig, ;)
Okej jag har sagt förlåt nu,
Men inget kommer bli som förr allt vi hade trampade du ner på 5 min,
och bara skeet i mig, de kallar jag respektlöst,
du sa, man ska behandla folk som man vill bli behandlad,
Jag gjorde allt för dig,  och de vet du ...
Du gjorde knappt hälften för mig, men ändå är du inte nöjd ..
Jag kan inte göra med än så mot dig förlåt men kan inte de ..
Nu får vi se vad som händer mellan oss, men ett halv år ifrån varandra är mkt ..
Och mkt mkt har hänt under den tiden inget är sig likt kan jag lova dig ..
jag har mått så jävla dåligt över de här,
jag har verkligen försökt prata med dig men DU svarade inte, DU sket i mig
DU brydde dig inte för 5 fucking öre,  Hur länge har vi känt varandra 5 år .. 5 års vänskap kastar du i soptunnan som om de vore skit .. Tack för den du !


Men hoppas verkligen att allt kan bli så likt som vi hade de förr ,
Behöver dig ,
ÄLSKAR DIG och de vet du,

Kommentera

Kommentera här, alla kommentarer blir lästa:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Skriv något:

Tack för din kommentar. Puss / Victoria
RSS 2.0